2009-01-26
  01:14:01

Det pinsammaste...

Jag fick frågan va det pinsammaste jag har vart med om.... å jag kunde inte komma på nått....

Men... nu kom jag på det.... det va för ett litet tag sen...

Det pinsammaste jag har vart med om är när jag sumpade min mobil (på fyllan) på bussen hem...

Det e väl inte så pinsamt att bli av med en mobil... men...det pinsamma va det som va i mobilen... hehe...

Kan säga att det fanns en å annan bild samt video i den där mobilen... några på Tommy... några på mig... å en hel del på oss tillsammans....hehe.... *skäms*

Å som grädde på moset så kanske 1 månad efter mobil-tappandet så kom det in en kille på mitt jobb... å påpekade att senast han såg mig... glömde jag kvar min mobil på bussen.... å som han uttryckte sig.... Det va en turk som tog den...

Tack!!!... som historien inte va nog jobbig...
.

Hade ju hoppas på att den va någon gammal människa som hade hittad den.... å gärna någon som bodde i en annan komun...men nej... varför skulle man ha den turen...*suck*...

Han fick iaf något å titta på...

Jaja.... sex som sex.....jag e inte den enda som har sex med sin pojkvän...
Tyvärr e det inte alla som lyckas tappa bildbevisen...

Så det e det pinsammaste jag har vart med om..!!

Så om ni springer på några konstiga bilder på mig i internt-havet... ja... kan ju säga som så....
Dom ligger inte där med min vilja iaf....

Å om jag hade vart kändis... ja... då hade han som tog mobilen vart rik nu...







Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0