2009-01-20
  11:03:54

En till Bloggdesign!

Ja det e ju som en drog det här.. med bloggdesigner... när man äntligen har lärt sig...

Så nu har jag gjort en ny... till min
hemliga blogg... men problemet e att jag bara gör dom i Paint...
Jag vill ha
Photoshop!!!!!!

Men ska tvinga min Man att ladda hem det.... då kommer jag kunna göra hur snygga designer som helst!!

Det e sjukt det här hur tiden går fort när man sitter framför datan... det bara tickar till så har det gått 3 timmar eller så... helt hysteriskt...

Fasen skulle ha valt att gå IT Design i stället för Konst & Form... hade man sluppit kanske att läsa Konst och idéhistoria mm å andra flummiga å krångliga ämnen... det som fick mig att ledsna...

Nej nu ska jag kasta min in i duschen å sen gå till Jenny å fixa mina naglar ... igen...

jaja.. jag vet... jag e slarvig som pajar mina naglar.. men till mitt försvar... jag har jobbat som ett jävla galning... å naglar å galningar å plocka varor går inte ihop...

Va tycks???






Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0