2009-01-06
  11:57:32

gammal kärlek rostar aldrig!?!

Läste på min syrras blogg där hon hade lagt upp låtar som hon tycket representerad mig..

Där hon bla. hade skivigt

Nirvana
Guns N´ Roses
Metallica

Å när jag läste dessa namn stack det till.. å kände genast hur Tomas Ledis text började rulla inom mig: En del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig..

För det e så jag känner...för dessa band...  Nirvana.. Guns N´ Roses.. Metallica.. e som en gammal kärlekshistoria för mig...

Men det e just va det är... gammalt... precise som i ett gammalt förhållande.. så e det inte vem man är idag.. bara en liten back flash på vem man en gång va...

Men just sådär i 3 minuter eller så.. så e det skönt att få höra dessa underbara låtar... dom som en gång fick mitt hjärta att slå dubbelslag av behag...

Därför tillägnar jag detta blogg inlägg till

Nirvana - Lake of fire





Kommentarer
2009-01-06
  11:57:32
Postat av: Kristin

jag tänkte faktiskt välja just den låten med nirvana men valde sedan dumb.

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0