2009-01-26
  09:25:58

Sååå....trött....

Gud... jag e sjuk trött...

Har just kommit ut ur duschen... sitter här å dricker mitt kaffe å äter min soja yoghurt... å e sååå trött....

Vi gick å la oss vid kl 03:00 i natt... å jag mitt pucko hade lovat Helen att jag ska komma hem till henne å hjälpa henne med hennes hemsida.... kl 10:00...!!!!


Kan säga att tanken att ringa å avboka har slagit mig.... men samtidigt ska man hålla det man lovar.... jag har sagt hur länge som helst att jag ska komma ner å hjälpa henne...

Å det e ju inte hennes fel... att jag mitt pucko satt uppe till kl 03:00.... så det e bara å bita i det sura äpplet...

Nej nu måste jag torka håret å gå ut med hundarna...






Kommentarer
2009-01-26
  09:25:58
Postat av: Tiilii

iiih vilken fiiin design du har nu =) me like!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0