2009-07-30
  15:08:58

Jag har sett en ORM!!!!

Alltså fyyyy fannn....

När jag va ute med hundarna nys så fick jag se världens äckligaste orm!!!!

Jag har sett snokar förut.... den här va alldeles för stor för att va en snok.... å jag va helt övertygad om att det va en äcklig äcklig gift orm som hade rymt...

Men nu när jag kom hem å googlade för fullt på ormar har jag nog ändå kommit fram till att det måste ha vart en JÄTTE stor svart huggorm!

Jag har sett huggormar förut... men det här va en mastodont huggis... å inte en lite jävel som jag har sett förut.... så sjukt äcklig!!!


Den va ca en halv meter från Devil... så jävla hemskt...

Å så fet!...å snabb... den slank in i gräset... efter att den hade försökt äta upp oss...
Jag såg nog allt hur sugen den va på oss... den äckliga ormen

Å jag som inte är rädd för några djur... tycker det e patetiskt att va rädd för djur... ( ja.. skulle va björnar.. vithajar.. lejon å krokodiler då )
skrek rakt ut när jag fick se den äckliga ormen...  fy...



Så här såg den ut, den vildsinta ormen!!!


Kommentarer
2009-07-30
  15:08:58
Postat av: Malin

Tjingeling :) Tänkte bara säga att ja

följer din blogg på bloglovin å de

vore kul om du kunde göra desamma för mig

:) Kramar

2009-07-30
  15:08:58
Postat av: Hanna

usch vad äckligt:S Jag hatar ormar och är livrädd för dom, men de e också det enda djuret här i sverige som jag är rädd för!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0