2009-07-26
  11:07:18

Söndag!!!

Hej alla!
Nu e jag hemma..
Har vart på landet i nästan en vecka... min första semester vecka..


Åkte hem en snabbis på onsdagen... för att vi skulle på ultaljud tidigt på torsdagen.. å efter det åkte jag ut till landet igen..
Å igår kom jag hem...

Min syster va med fram till onsdag... men hon åkte hem med mig... sen va det bara pappa å jag där ute..
Hundarna älskar att va på landet!!! å dom e inte så glada över att va hemma.. å det e väl inte jag heller...


Idag ska vi tvätta.. hehe.. inte så kul.. men ett måste...
Min otroligt snälla pappa ska köpa en tvättmaskin till oss... han e sååå snäll...
Men fram tills e det tvättstugan som gäller...

puss å kram






Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0