2009-07-14
  11:04:46

Tisdag!


Idag e det Tommys första dag på det nya jobbet..

Annars e det väl inte så mycket som händer... ska till bm klockan 14:00 sen till Jenny å fixa mina naglar..
Ska jobba hela jävla skit helgen.. mindre kul... men... sen har jag semester... jippi... även fast jag inte kommer göra nått på min semester...men skönt att slippa jobba..

Ska ut till landet till pappa... sen 23/7 ska Tommy å jag på ultraljud... å det ser vi fram emot... gud.. det e nästan 8 veckor sen jag fick se min lilla bebis.. fatta va den har växt nu!


Känner hur den buffar runt varje dag... men det e inte så mycket jag känner.. buffar på ett par gången... sen e det lugnt i magen ett par timmar... sen buffar det till igen... å så håller det på..
Men känner bara när jag ligger eller sitter still..

Ojoj.. ja det e mycket bebis bloggade just nu på bloggen.. men det e lite svårt att låta bli... det e ju det enda  man tänker på nu förtiden..hehe.. så ni får stå ut ;P




Kommentarer
2009-07-14
  11:04:46
Postat av: Ann-Louise

När ska du fixa naglarna hos mig då? :-O

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0