2009-07-09
  11:16:42

Hej hej!

Vet inte varför jag inte bloggat på ett tag... det har helt enkelt inte blivit så..

Så va har hänt?

Jag jobbar... det e skönt att va tillbaka till verkligheten... men så jävla skönt att jobba e det inte...
Går på semester om lite mer än en vecka...å det ska bli skönt... fast det här vädret vill jag inte ha... regn.. =tråkigt.

Annars... har jag vunnit naglar hos Ann-Louise... så snygga!!!!!.... å så härligt att jag vann.. tack A-L!

Tommy kanske har fått nytt jobba... härligt... men tyvärr pajar det våra semesterplaner... men jobb e viktigare..
Vi får ta igen det på annat håll.. kanske Häringe igen.. jag längtar tillbaka.. eller nått annat..

Bebisen stojar å står i... jag känner den... hur den buffar runt... har gjort det som senaste dagarna.. å det är en helt otrolig känsla... först fattade jag inte att det va bebisen.. kändes typ som nerv ryck i magen.. men nu är det ingen tvekan att det e bebisen...
Ååå det känns som en hel evighet tills december...




Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0