2009-06-26
  10:22:20

God morgon!

Nu sitter jag här ute på uteplatsen å bloggar...så härligt!
Har just ätit frukost å min kära man ligger fortfarande å snusar å sover.. den latmasken!


Idag e jag ledig... det e skönt att börja jobba igen... men det e jävligt skönt att va ledig oxå... hehe..

Jag skulle vilja åka å handla idag... har en hel del att handla... måste egentligen till IKEA å handla en massa till lägenheten... vi har bott här ett bra tag nu... å det ser himla tomt ut fortfarande...
Jag har liksom inte orkat... å när man spyr hela tiden e det inte så lockande att ränna runt i en massa affärer...

Jag va å handla med Tommys mamma innan hon visste om att jag va gravid... å det va en pärs kan jag säga... när vi stod i kö å skulle betala va jag tvungen att springa ut.... visste inte om jag skulle svimma eller spy... mådde så jävla dåligt...
Å stackars Anna-Lisa fatta inget... hon måste ju ha trott jag va helt störd...
Men hon e så snäll.... hon tog å betalade mina saker å gick ut till mig...
Jag va tvungen å skylla på att jag hade ätit dåligt...pinsamt...

Men skulle vilja till IKEA idag... å kanske till Hortus eller nått... vill köpa lite mer blommor till uteplatsen... å sånt där gulligt litet staket som man kan ha i rabatten... hehe.. om ni fattar va jag menar...

Kanske ska ringa pappa å se va han gör... han har ju ändå "bara" semester å gör säkert ändå inget...
(Mer än att bygga om på landet ) men det kan han ta paus i tycker jag...

Nej puss å kram på er alla

Just det.. tror jag har hittat den vagn jag vill ha.... det e ju ett tag till innan vi ska köpa en... men det kan ta upp till 2 mån att få den..om man måste beställa den....
Så det skadar ju inte att börja titta liiite nu iaf...




Kommentarer
2009-06-26
  10:22:20
Postat av: Benita

Vad är Hortus för något??

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0