2009-06-04
  17:04:12

Livet!!

Livet e så märkligt.... inte kunde jag ana att när Tommy kom in på mitt jobb den där kvällen...
Att vi sen ett litet tag senare skulle sitta här... i våran lägenhet... å vänta vårat första barn...


Fast det blev ju som jag sa till Helena..
Å han va ju inte så svår övertalad... hehe... eller jag behövde inte övertala han över huvud taget... haha...

1) Tommy kommer in på mitt jobb... gör bort sig å glömmer trycka in sin kod på kortet... fick mig att lägga honom på minnet..
2) Såg honom på fredagskvällen efter på Curres... haha... men han "vågade" inte komma fram... trotts 1000 blickar fram å tillbaka..
3) På vägen hem.. sa jag till Helena... att jag sett manen i mitt liv å att jag skulle gifta mig med honom... å att jag hade sett manen som ska bli far till mina framtida barn... jag bara visste det
4) Träffades igen en vecka senare på Curres... tog kanske.... 3 min innan Tommy kom fram till mig... sen va det klart!

Det va som om vi båda hade en tyst överenskommelse sen helgen innan... det va liksom redan bestämt att det va Vi...
Man kan inte ändra nått som e menigen...




Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0