2009-06-17
  11:15:23

Mardröm..

i natt hade jag e mardröm som va jätte obehaglig...

Jag drömde att vi hade en inneboende.. en gubbe jag aldrig träffat förut.. en sån där äcklig en.. som  typ duschar en gång i mån mm..
Han vill köpa min hund Devil.. vilket jag av någon anledning lät han göra för 63kr... hehe...
När han hade köpt honom satte han på ugnen å stoppa in honom i ugnen levande för att han skulle äta upp han sen...

Men det som va det sjukaste va att jag bara stod å titta på när Devil va inne i ugnen....
Å tänkte typ... ja han har ju köp hunden så då e det han som bestämmer...
Devil stod där inne i den jätte varma ugnen å tittade på mig genom glasrutan... å jag gjorde inget!... bara glodde tillbaka...

Så jävla taskigt.... stackars Devil....

Men så bara slog det mig... va fan håller jag på med????... ska jag stå å titta på när min hund grillas ihjäl framför ögonen på mig????..
Stackar hund!!!!!
Med panik sliter jag ut Devil ur ugnen å rusar in i duschen å spolar honom i kallt vatten...
Å helt GALEN på den äckliga gubben...

Drömmen låter inte så farlig men.... jag fick sån jävla ångest över att jag bara lät min hund nästan plågas till dötts...
Jag va till å med tvungen att väcka Tommy för att beklaga mig över den hemska drömmen...

Jag vaknade flera gånger under natten.. å va tvungen att klappa Devil...
Fy fan för mig... hur kan man drömma nått sånt...

Det e helt sjukt va man drömmer när man e gravid




Kommentarer
2009-06-17
  11:15:23
Postat av: Ann-Louise

näääää, ligger ju här å gråter nu...

kunde verkligen se hur han tittade på dig genom ungsfönstret...

jag förstår vilken panik du måste haft när du vakna. man blir så ledsen av sånna drömmar. å dom är så verkliga.

vilken tur att det bara var en dröm!

kram kram!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0