2009-06-25
  14:22:02

Ojoj.. här uppdateras det dåligt...

mmm...har blivit riktigt dålig på at skriva i min blogg...

Men... vädret e härligt... å jag har äntligen börjat jobba igen...
Så skönt.. haha.. trodde aldrig att jag skulle säga att det e skönt att få börja jobba... men det e det...
Jag har vart hemma i nästan 6 veckor.... dock inte mått så bra... men nu mår jag som fisken...
illamåendet har gått över nästan helt..

Så nu ska jag bara jobba i 4 veckor till sen har jag semester... härligt!

Tanken e att vi ska en vecka till Finland.. sen ut på landet någon vecka... sen vet jag inte... kanske upp till Norrland eller nått
Håller tummarna på fint väder iaf...

Idag har jag, Tommy å vovvarna vart ute på en lååååg promenad... där dom fick bada lite... 
Å sen vid 17:00 ska jag jobba...

Puss å kram på er alla




Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0