2009-06-10
  10:39:40

Våran morgon

Sitter här... har just ätit frukost.. å hör på hur Tommy ligger å snarkar i sovrummet...

Jag vet att han ligger naken i sängen... å jag vill inget annat än att ta av mig mina pyjamas byxor å mitt linne.. krypa ner i sängen hos honom...
Jag vet att han kommer att va alldeles varm å nyvaken... så där sömnig... å att han kommer att krama mig...
Att jag kommer att få känna hans varma kropp emot min...
Jag kommer puss på honom... å han kommer mummla något halvt sovandes halvt vaken...
Jag kommer viska att jag älskar honom.... å han svarar att han älskar mig oxå....

Jag kommer vända på mig å han kommer hålla om mig bakifrån.... kommer känna hur han andas...
Å hör hur han somnar om.... å jag kommer slumra till...
Vi kommer ligga där någon timme... sen kommer jag vakna av att han rullar över på rygg...
Då kommer jag lägga mig grensle över honom... å kysser honom...
Han gäspar å kysser mig tillbaka... sen älskar vi...

Efter det går vi upp... jag tar en dusch under tiden Tommy äter frukost...samtidigt som han kollar textv.. sen går han in på sina sportsidor på internet...
Efter det läser han min blogg... å ler över det jag nu har skrivit...

Så gott folk...  typ våran morgon...

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0