2009-03-11
  22:38:44

Har inget annat att skriva...

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 – vad står där?
Från boken "Mina Ex" med Jane Moore
-Han tyckte inte Brian var snyggare än han, eller att han var..


2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Tommys rygg

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Det e någon hotdog tävling just nu på tv4 sport... (tommy kollar på det)

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
Kanske... humm... 22:30?...

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Ljudet från teven.. (nu kollar han på någon fotbollsmatch)..

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
När jag va ute med hundarna...

7. Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
Benitas blogg

8. Vad har du på dig?

Ljusblå pyjamas byxor å en svart pitbull tröja

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Oj... shit.. vet inte om jag kommer ihåg..

10. När skrattade du senast?
Kanske 10 min sen?

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Men gud.. orkar inte skriva allt.. men lite tavlor å sånt...

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Njaaa... men det finns gott om konstiga människor på mitt jobb ..

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Vet inte... börjar ruttna lite på frågorna...

14. Vilken var den senaste film du såg?
Män som hatar kvinnor

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Oj.. oj.. oj... Ja först ett  STORT hus med sjötomt eller flera hus ... sen RESA i massor!!... en Azimut (för er som inte vet... en italiensk lyx yacht) champagne i massor... en ny kropp? hehe... ja listan kan bli lång...

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Humm... tja... jag vet inte... återkommer med ett svar...
Svar:
Jag e jävligt stressad... mer än va jag visar för alla... å ibland känns det som om jag ska gå sönder..

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Gud.. vet inte... ta bort all religion kanske ( största massmördaren e just religion)... eller allt djurplågeri...eller all fattigdom kanske?

18. Tycker du om att dansa?
Japp.. om jag e på humör för det..

19. George Bush?
Hell no!!!

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Men gud.. varför blev den här frågan två?
Haha men iaf... just gått igenom detta.. Flicka: Ronja eller Ella Pojke: Leo eller Elias

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Ja.. Finland kanske?..eller Tyskland... jaja.. jag vet.. men jag tyckte det va fint där...å rent...( fast det klar va bara på dom fina områdena då)

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Tror inte på gud.. så inte ett jävla skit tror jag...

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?

Alla som läser min blogg...

Men...
 Josse
Benita
Kristin
Tessan

Eftersom det e era bloggar jag läser som mest...




Klicka på dom små bilderna



Kommentarer
2009-03-11
  22:38:44
Postat av: Kristin

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

Äsch orkar inte.



2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Luft



3. Vad var det senaste du såg på tv?

Seinfeld



4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

Cirkus 21



5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Tv:n ute i vardagsrummet



6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Haha, på väg hem, pratade med en trevlig bekant



7. Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?

En fotoblogg



8. Vad har du på dig?

Slappa kläder så att jag lätt bara kan hoppa ner i sängen och sova, är dödstrött



9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?

Jag drömde en massa saker, men det var mest bara saker som jag hade sett samma kväll



10. När skrattade du senast?

För någon timme sen



11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Tavlor, speglar, hyllor



12. Har du sett något konstigt på sistone?

Ja gud ja, senast var hur vissa kan bete sig



13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Jag tycker i vanliga fall inte så mycket om sådana grejer



14. Vilken var den senaste film du såg?

Filmen där Brad Pitt föds som en liten gubbe och åldras tvärtom



15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

Aldrig jobba och bara göra det jag känner för. Antagligen skänka pengar till organisationer och köpa en massa dyra kameror



16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

Jag har aldrig varit kär tills nu



17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

Göra så att mamma levde igen, frisk



18. Tycker du om att dansa?

Gillar man musik så gillar man att dansa. Och jag älskar musik.



19. George Bush?

Är ett levande misstag.



20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

Flicka: Felicia eller Rebecka, pojke: Love eller Henning



22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?

Ja, i Norge. Det är en liten dröm jag har



23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

"Stig in och käka lite kex och ost med mig och de andra grabbarna!"



24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?

-

2009-03-11
  22:38:44
Postat av: Tiilii

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 – vad står där?

Skär 300-400 g kycklingfilé i lillfingerstora strimlor.



2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Väggen



3. Vad var det senaste du såg på tv?

Händige manny



4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

16.30



5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Ljudet från teven..nellie kollar på nå clowner



6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

nyss, var nere på systembolaget



7. Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?

Facebook



8. Vad har du på dig?

svarta leggings och svart tröja och svart bh och svarta troser...svart dag



9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?

hehe jo det gjorde jag.. jag drömde en mysig dröm om en kille



10. När skrattade du senast?

hmm kanske 30 min sen



11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

oj ska man orka skriva allt, men tavlor, projektorduk, torkade blommor..



12. Har du sett något konstigt på sistone?

kanske inte konstigt men de brann i zinkensdamm igårkväll



13. Vad tycker du om den här utmaningen?

hmm alltid kul o se vad de e för fråger man ska svara på.. fast frågorna va rätt lame!



14. Vilken var den senaste film du såg?

Twiligt



15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

Jag skulle köpa mitt drömhus,min drömbil och sommarhus utomlands och en båt..och en hoj..sen e jag nöjd.. nej juste massa chihuahuer också



16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

nått som du inte vet...hmm... jag har 39/40 i skor =D





17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

införa dödstraff



18. Tycker du om att dansa?

Javisst när jag är på danshumör



19. George Bush?

Hell no!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

Nellie hehe och Emilio eller Hugo



22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?

Jo har ju bott i usa och kan tänka mig att flytta dig igen, eller nånannnanstans sålänge det är med dom jag älskar



23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

Här nu är du mångmiljonär och får perfekt kropp och evig ungdom och silikon tuttar...tack gud!



24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0