2009-03-11
  08:42:29

Trött... å vill inte jobba...

Ska till jobbet snart.. jag vill inte...orkar inte...

( ÅÅååå Benita... jag har jätte problem idag med Devil... snälla...snälla... får han va med dig ett par timmar idag?)

Egentligen har jag inte alls tid att sitta här... ska gå till jobbet om en timme.. å har en hel del att fixa innan...
Men jag orkar liksom inte...

Snö...snö...snö... gud vilket snö väder!!...även fast jag börjar bli lite trött på vintern nu.. å vill ha vår.. så ser det fantastiskt vackert ut...

Igår när Tommy å jag va ute sista rundan med hundarna kändes det som om vi va i Narnia... med den här tunga vita snön...

Neeee.... nu måste jag sluta blogga.. annars kommer jag inte hinna i tid..

Puss å kram på er alla....





Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0