2009-03-05
  11:16:18

Va Fan!!!!!!

Jävla hundar!!!

Mina hundar e helt besatta av att kissa på vårat täcke när det har ramlat ner på golvet....

Täcke på golvet = kiss....

Å jag vet vem som har kissat... den där jävla Devil...
Nu hade dom själva krafsat ner täcket.. å sen kissat på det....

Grrrrrrr... jag blir galen!!!!

Kan någon hundkunnig människa tala om för mig varför???...
Kan den där tjippen Fredde Steen komma hit å förklara det...

Jaja... han e jätte duktig.... på schäfrar ja... men fråga om han e så duktig på kineser??? å kiss???

Å ska jag va riktigt ärlig... jag tror inte på hela grejen med att spöa sina hundar till lydnad.... det e väl ingen konst eller??
Alla kan väl puckla på en hund...





Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0