2009-05-31
  10:32:28

Kanon dag igår!

I går va det en bra dag...

Först kom Tommys pappa å hans sambo till oss på morgonen...
Dom skulle hämta upp Tommy för att sen åka upp i landet för att fira Tommys fasters man som fyllde 60..
Jag va oxå med bjuden.. fast efter många om å men så valde jag att stanna hemma... jag vet liksom inte riktigt hur jag mår från dag till dag.. å sitta å åka bil i 4 timmar för att sen festa hela natten... känns inge kul om jag skulle spy hela tiden...

Så jag valde att stanna hemma...


Men dock så mådde jag otroligt bra igår... efter att Tommys pappa vart här å kollat på bebisen ;)... (ultraljudsbilden).. så åkte dom... å jag åkte in till stan för att träffa Jonna å Jari..

Där jag köpte mina efterlängtade Knulp... sen åkte i in till söder å åt en god lunch på Axela...

Haha... förresten.. vet inte om jag har berättat Jonna min kompis e oxå gravid... hon ska ha i November å jag i December...
Så vi ska ha barn nästan samtidigt... kul va...

Efter Axela gick vi gatan över till Grogg.. (gamla Strykjärnet).. satt på deras uteservering å drack (alkoholfria) drinkar...


Sen åkte jag hem... tog med mig hundarna å gick över till Sussie å Göran för att äta middag...
Det blir alltid sen middag där hemma hos dom... vilket inte gör mig nått.. men den här kvällen tog priset.... har aldrig ätit middag efter kl 23:00... men.. men.. det blev så nu... haha..
Men jätte god mat...

Dock va jag så trött... å mådde lite illa... så efter maten gick jag hem...å somna som en gris...
Blev väckt av min gulliga med dock alkoholpåverkade man.. kl 3:30... som ringde å talade om att han hade svårt att sova utan mig... gullgrodan...


Så det va min dag... trevligt å behövlig efter 4 veckor som en zobie....

Puss å kram på er alla..
.




Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0