2009-11-30
  15:43:36

Gaaaw.. jag blir galen!!

Min hundar e puckon!

Hundmaten tog slut... å jag skulle beställa ny mat...
Men eftersom jag aldrig har någon bra tidsförhållning så blev det en lucka på 2 dagar innan den nya maten kom.. å den gamla tog slut..

Så jag va tvungen att köpa ny mat på konsum för dom där 2 dagarna.. då blev det billiga skitmaten Doggy..

Mina hundar mumsade i sig Doggy i 2 dagar..

Nu har den riktiga maten kommit.. å hundarna har matvägrat i snart en vecka!!!

Dom vill ha Doggy!

Så nu har jag gått å köpt dyr mat 12kg som dom vägrar äta..
För att dom vill äta Doggy

Angel och Dilba spydde galla när vi va ute.. dom har nästan inte ätit alls på dom här dagarna..

Devil äter kanske 3-4tuggor.. sen e han nöjd..

Det värsta e att han kan verkligen inte fortsätta att matvägra.. han e redan skin å ben efter löp-perioden här hemma..

Han skulle behöva äta puppy mat.. men nej.. den vägrar han oxå å äta..

Gaaawww... va fan ska jag göra?

Börjar starkt överväga att köpa hem Doggy maten på allvar..

Så är det någon som vill köpa Hills mat 12 kg för 299:- Nypris 569:- (Benita?.. Tess? eller någon annan som läser min blogg som har hund)

299:- kostar nämligen Doggy 18kg.. om någon vill köpa Hills billigt går jag bara back 270:- ist för 569:-


Kommentarer
2009-11-30
  15:43:36
Postat av: Benita

Men vilka dårar hehe det jag gjorde när Lexie va yngre och inte åt så speciellt bra så gav jag henne fodax, hon gck både upp i vikt och fick aptit. Kanske prova något färskfoder att blanda ut med?

Vad är det för mat?? Adult, light?? pussss

2009-11-30
  15:43:36
Postat av: Tess

hehe ojsan, ja jag undrar som benita, vad ere för nå? Tyson kanske fäster sig så får man handla dyr mat resten av livet =P han e inte så liten helller hehe..

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0