2009-10-19
  09:53:12

Finland weekend


Ja... Tommy å jag har vart i Finland över helgen å hälsat på hans pappa..
Det va jätte trevligt!
Alltid skönt att komma dit å bli bortskämd.. hehe..


Mysigt att åka båten oxå.. vi åkte tidigt på fredag morgon.. väl ombord sov vi ett par timmar.. gick upp.. duscha.. kolla lite taxfree.. köpte lakritspipor åt Tommys pappa..
Åt en mysig middag.. Tommy tog en öl i baren.. sen va vi framme..

Väl framme i Finland har vi bara tagit det lugnt å umgåtts med tommys pappa å hans sambo Ewa..


Sen på söndags kväll åkte vi hem..
Gjorde typ samma sak på båten tillbaka..
Handla lite i taxfreen.. Tommy tog en öl i baren.. sen gick vi å åt middag.. efter det.. tog han en till öl i baren jag en alkohol fri drink..
Sen i säng... upp.. tog en taxi hem.. å nu e vi hemma..

Våran hund-nanny passade hundarna undertiden vi va borta... Tack Emelie!!

Å nu sitter jag å skriver i bloggen.. bytt om till ett par förstora mjukisbyxor.. Tommys Liverpool tröja (som han hade på sig första gången jag såg honom) å ett par raggsockor mig farmor har stickat..
Druckit en kopp te.. å nu funderar jag starkt på att ta å krypa ner under en filt.. å kanske slummra till framför tv ett litet tag..

Min kära man är å jobbar.. hehe.. stackars..
Men jag ska ta väl hand om honom sen när han kommer hem... *gos*

Min fina man på Finlandsbåten






Kommentarer
2009-10-19
  09:53:12
Postat av: Ann-Louise

jaaaa jag vill ha den, fick du inte mitt mail? puss! du måste komma å fixa naglarna oxå...

2009-10-19
  09:53:12
Postat av: elin

sötmagen!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0