2009-09-28
  18:48:16

Ensam ikväll..

Jaaa.. Tommy är inne i stan å kollar på matchen Djurgården - AIK..

E inte så förtjust i derbyn.. jag blir alltid orolig.. vill inte att det ska hända honom nått..
Men han har nästan inte vart på några matcher i år.. så det klart han vill gå å kolla på den här..

Men ska inte försöka tänka på allt som kan hända.. å det kommer säkert gå bra.. han e ju vuxen å kan ta hand om sig själv..

Nått jag har märkt efter att min mamma dog är att jag har blivit nästan överbeskyddande mot alla jag känner.. antar att när man har förlorat någon så vet man hur lätt man kan göra det igen..

Nej jag ska bara skura golven, bädda rent i sängen.. sen ska jag laga nått gott att äta.. sen tända lite ljus och ta en långt varmt bad, med mycket bubblor, olja... efter det ska jag sätta på mig myskläder å krypa ner i soffan å se en film..

Puss å kram på er alla..

Hitta dom här bilderna..
dom togs någon vecka efter att vi träffades..
Vi va "barnvakt" åt Kim och Cajsa





söööt nos!!



Kommentarer
2009-09-28
  18:48:16
Postat av: Ann-Louise

förstår dig, samma med mig efter att Max dog... jag e så rädd att förlora folk. å så fort jag inte får tag i nån så tror jag direkt att det hänt ngt... urscha! kram!

2009-09-28
  18:48:16
Postat av: Karin

Jaa.. precise!

Visst är det otroligt jobbigt att mamma är död..

Men att förlora sin sambo som du gjorde.. fy.. jaa.. du e stark A-L..

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0