2009-09-27
  14:03:30

Ibland...

..kan det slå en.. likt en blixt hur mycket man saknar en annan människa..
Vet inte va det e som framkallar det, oftast kan det va så olika saker..

Idag va de det att jag såg en grå katt i aftonbladets bilaga, och kom å tänka på min förra katt Missan som jag hade när jag va liten..
Från katten vandrade tankarna naturligt över till min barndom, och sen självklart över till mamma...
Det tog kanske 30sekunder..

På 30 sekunder gick jag från att va glad till att bli lika ledsen som den dagen hon dog..
Å jag känner i hela min kropp hur mycket jag saknar henne..

Sorgen är inte bara den efter henne, utan sorg över att mitt barn inte kommer att ha någon mormor, att min mamma aldrig kommer få träffa sitt barnbarn..
Att hon aldrig hann få veta att jag va gravid..


Saknar dig.... varje dag


Kommentarer
2009-09-27
  14:03:30
Postat av: Ann-Louise

jag tror hon vet det...

vet att inte du tror på sånt. men jag tror nog att hon finns med er alla på nått sett.

om inte annat så lever hon ju kvar genom dig och christine, och din lilla bäbis!

förstår att den där tanken måste ha kommit som ett slag i ansiktet, att hela magen vände på sig... e så jobbit när man kommer på nått sorligt bara sådär...



missan minns jag, hehe! fräste inte hon åt mig varje gång jag gick förbi henne?

jag var så rädd...haha!



kram gumman. tänker på dig! god natt!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0