2009-09-07
  11:42:22

Vi träffat en arg katt

Idag när jag va ute med hundarna.. så kom vi gående på våran vägen där vi alltid går.. men där satt en katt!..

I vanliga fall brukar katterna här va ganska snälla.. eller väldigt rädda för hundar..
Men inte den här.. den VÄGRADE å flytta på sig.. den bara satt där...

Å vi vågade inte gå förbi.. den va ju arg oxå... så fort vi kom i närheten så spärrade den upp sig.. å ville klappa till mina hundar..

Å nått vi har lärt oss är att arga katter ska man inte leka med... den skulle lätt kunna spöa upp alla mina hundar..

Så vi fick ropa på hjälp åt en gubbe.. som kom å föste iväg katten så vi kunde gå förbi...

Å nu hoppas vi att vi aldrig mer träffar på monster-katten igen...


(Ifall någon skulle tror...)
(Det e inte katten på bilden!)

Kommentarer
2009-09-07
  11:42:22
Postat av: Ann-Louise

kråååååå krååååå kan jag se hur gubben skrek åt katten,haha!

2009-09-07
  11:42:22
Postat av: Karin

Krååå...

Haha.. ser du valpen på bilden... hur livrädd den e haha

2009-09-07
  11:42:22
Postat av: Karin

Haha.. den e liksom så rädd att bakbenet springer snabbare än kroppen.. haha

2009-09-07
  11:42:22
Postat av: Sofie

Hur såg katten ut?

Saknar Tequila, liten och grå. Har vart borta i mer än två veckor. :'(

2009-09-07
  11:42:22
Postat av: Karin

Ja jag vet inte om katten saknas i Tyresö???

Men iaf.. katten va långhårig nästan som på bilden, fast mörkare... fanns på Angelikagränd..

Den slogs men en annan katt... å verkade inte rädd för hundar..

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0