2009-09-04
  15:13:13

Jaa.. dålig uppdatering här!

Ja jag e väldigt dålig på att skriva i bloggen just nu...

Det blir väl mest att jag skriver i babybloggen ist.. hehe..

Men iaf... ska bli bättre på att skriva här...

Ja va har hänt.. inte så överdrivet mycket... jag jobbar som vanligt igen...

Å Tommy han jobbar han med... han jobbar skift så det blir att vi får pyssla för att få ihop våran tid tillsammans..

Idag e jag ledig... å jag e ledig hela helgen.. det ska bli ur skönt:D å Tommy e oxå ledig... så det blir en hel del mys...

Annars händer det väl inte så mycket... magen växer.. å jag med den *blink*..
Bebisen sparkar å står i... nu börjar man se sparkarna från utsidan... det e roligt...

Å letandet efter den perfekta vagnen fortsätter... att det ska va så jävla svårt...
Men jag tror att jag har hittat vagnen.. tror.. men bara tror.. att det kommer bli en ICandy Apple.. men vi får se...

Min stackars vän Benita har fått svininfluensan... stackar... men jag tror att hon börjar bli på bättringsväg nu...
Fy.. den stackare...



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0