2009-09-04
  16:33:40

Om någon ens orkar läsa...

99 saker du inte visste om mig...

1. Fullständigt namn? - Karin Olofsson
2. Exakt ålder? - 28
3. Vart bor du? - Tyresö i Stockholm
4. Bor tillsammans med? - Min lilla gris Tommy..
5. Husdjur? - 4 hundar
6. Färg på ditt hus? - Oj.. tegel tror jag
7. När är du född? -10 Jan 1981
8. Klass? -  vadå klass? trög.. fattar inte frågan
9. Vilket år tar du studenten? - aahaa dom har frågorna e för kids... jag TOG studenten 2000
10. Något jobb? -  Japp... säljer knark..
11. När ska du sova ikväll? - Haha.. när jag vill...
13. Duschat idag? - ja
14. Kramat någon idag? - yes Tommy
15. Pussat någon idag? - ja Tommy
16. Vad har du ätit? - kalaspuffar, kaffe, rostmacka
17. Dagens klädsel? - mjukisbyxor linne å tröja..
19. Dagens sötnos? - humm... jag måste säga tommy igen då
20. Dagens roligaste? - att det e fredag
21. Har du många vänner? - japp.
22. Hur många har du kysst? - släger väl in ett runt tal på 1000pers kanske.. haha..
23. Vem kramade du senast? - Tommy
24. Hur många vill du ha sex med? - 1 ist...
25. Hur många har varit otrogna mot dig? 1.. pucko till ex
27. Har du pojk-/flickvän? - ja.. gift
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Helen
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Helena: Den 14/9 startar  Aqualife nya sim/babysimkurser för barn från 3 mån och uppåt. För mer info www.aqualife.se Välkomna! Skicka gärna vidare detta sms

FAVORIT:

31. Film(er)? - tja.. säger väl dirty dancing då... orkar inte tänka efter mer
32. Låt (just nu)? - ??
33. Mat? - Humm.. grillat e alltid gott
34. Dryck? - vatten... nej... RÖTT VIN!!!
37. Stad? - Stockholm så klart... pallar inte med andra städer å deras fula dialekter..
38. Land? - Patriot.. så Sverige då
39. Ämne i skolan? - latmask.. så bild
40. År? -

SENASTE:

41. Personen du tänkte på?
- har ingen aning... Benita kanske.. eftersom det e från henne jag tagit frågorna från
42. Personen du kysste? - Tommy när vi hade sex med varandra i morse
43. Gången du spydde? - tja... kanske 25 30 gånger... varje dag i början av graviditeten
44. Gången du grät? - humm.. kommer inte ihåg
45. Pizzan du åt? - ja har ingen aning...
46. Gången du var i Göteborg? - 2001 kanske... va där å festa i 2 veckor i streck.. sov 1 dag kanske..
47. Gången du var i Stockholm? -
48. Gången du var full? - ojoj... känns som 100 år sen... *suck*
49. Gången du var hög? - knark e bajs... å bajs e äckligt haha...

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt?
- svart... snygg färg!.
52. Hund eller katt? - HUND.
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemma och mysa
54. Tv-spel eller datorspel? - inget sånt skit
55. Singel eller upptagen? - Upptagen
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Ååå haha.. dom här frågorna e verkligen för kids... för kimcaj kanske?..
58. Ragga eller bli uppraggad? - jag gillar att bli uppraggad.. me like..
59. Big brother eller paradise hotel? - suck.. inget
60. Svart hår eller blont? - inget.. jag gillar brunt
61. Blåa ögon eller bruna? - bruna
62. Choklad eller lakrits? - Choklad.
63. Göteborg eller stockholm? - Stockholm! hatar dom där "goooa gubbarna"
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt.. eller jag kan nog va både och... jag å alla genier..
65. Coca cola eller fanta? - Fanta
66. Pizza eller kebab? - pizza
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? -  går inte det där hand i hand??.. inget av dom om man inte får båda samtidigt
69. Leva eller dö? - sjuk fråga... så klart Leva

ANTAL:
70. Personer du älskar?
-  4
71. Personer du hatar? - oj... ja.. en hel hög.. mest puckon som djurplågare... pedofiler å annat patrask..
72. Personer som sagt att dom älskar dig? - Men åå... orkar inte skriva alla
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? Haha.. vafan... hångel.. mm.. en hög kanske... fler än 4 mindre än 8.. nått sånt..
74. Glassar du ätit på en dag? - Ehhh
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Ingen
76. Gånger du haft minnesluckor? - Händer inte nu längre iaf...
77. Piercingar har du? - inga..förutom den i klittan, börstvårtorna å tungan..
78. Personer du saknar just nu? - Tommy som e på jobbet
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Ett par gånger, av olika anledningar

VEM:
80. Vill du kyssa nu?
- Tommy
81. Ska du träffa imorgon? - Tommy.. mm..
82. Sjöng du senast för? - haha... den va jag tvungen att döda efteråt...
83. Hade du senast en msnkonversation med? - har en nu.. med tommy..  
84. Spelade du tv-spel med senast? - kommer inte ihåg.. tv-spel e för nördar...
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Tommy
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Gurli
87. Förtjänar att dö? - Ja... många faktiskt!!!!...
89. Vill du sova brevid inatt? - en naken Tommy

VAD:
90. Gör dig glad?
- Jag är lättroad, så många saker.
91. Gör dig ledsen? - döden
92. Vad vill du helst göra nu? - Äta godis
93. Önskar du att du slapp göra? - diska..
94. Vill du ha nu? - lite kuk skulle sitta fin fint.. haha..
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - rosor, smycken, champagne i överflöd.. å kanske en natt i en bröllopsvit på ett lyxhotell.. åka på spa e ju inte dumt heller
96. Längtar du till? - VÅRAN BEBIS!!!!
97. Tycker du om dina betyg? -  ja!... har grymt bra betyg... därför jobbar jag på konsum
98. Ångrar du i ditt liv? - endel saker...
99. Är det bästa som har hänt dig? - Att jag träffade tommy.. å att jag väntar barn...

Så där.. lite skit om mig :D puss hej då!

Slänger med en liten nakenbild oxå... se å njut ;)



Humm... kanske en ny layout till en ny bloggdesign... ;P
mmm... ska nog knopa ihop en..



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0