2009-09-11
  12:11:26

Vilka är vi!

En lista tagen från Benitas blogg...

Vad heter ni?
Karin och Tommy
Hur träffades ni? Haha... ja låter bättre om vi säger konsum.. men på curres.. haha
Är ni förlovade? Ja
Bor ni ihop? Ja
Har ni barn? Nja.. en bebis i magen..
Har båda körkort? Nej
Isåfall, vem kör bäst?
Kommer du ihåg er första kyss? Ja, haha.. utanför statoil på vägen hem...
Vem sa "Jag älskar dig" först? Tommy.. ;)
Vem är äldst? Jag.. *ler*
Vilka stjärntecken är ni? Stenbock och Våg
Vem fyller först på året? Jag.. 10 dagar in på nya året
Vem är längst? Tommy
Vem sjunger bäst? Självklart jag! haha
Håller ni i handen på stan? Ja!
Kände ni varann innan ni blev ihop? Humm... typ nej... vi träffades sen den dagen va vi aldrig ifrån varandra..
Blev du kär i första ögonkastet? Ja... verkligen! Trodde inte innan att man kunde bli det
Har ni någon speciell låt? Ja CajsaLisa Åkerström -Av längtan till dig
Har ni några "fri kort"? Vad är det??
Har ni varit utomlands tillammans? nej.. har liksom inte blivit av
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Lagar mat tillsammans, ser lite på tv, gosar i soffan mm
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? JA!
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej gud nej.. gångväg på 10min
Blir du lätt svartsjuk? Nej!.. men man känner nog alltid lite..lite svartsjuka när man älskar någon
Brukar ni bråka? Nej
Ringer eller SMS:ar ni mest? Både och.. vi hörs nog under hela dagarna.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Jag älskar allt hos Tommy!..men jag tycker om hans rygg..och ögon.. och s**** haha
Brukar nån av er prata i sömnen? JA...Tommy!!!... kan bli galen på det.. när han ligger å kacklar hela nätterna.. haha...


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0