2010-07-09
  22:14:50

Semester!


Vi har vart på semester i Finland och hälsat på Tommys pappa.

Det har vart jätte trevligt och skönt!

Varmt!

Tommys pappa och Ewa är så snälla och man känner sig alltid så välkomnad där.

Vi har badat och haft det trevligt.

Tommy och jag tog mysiga kvällsdopp efter att Oliver hade somnat..
Lite egen vuxen tid bara Tommy och jag.. jätte mysigt.

Mygg fanns det en hel del.. och jaaaa... jag blev sjukt myggbiten på bena... och jag antar att jag inte är van med Finlands-myggorna eftersom jag fick galet stora myggbett..

Nu är vi hemma och allt är som vanligt igen.. Tommy jobbar i morgon..

Ikväll har vi grillat och ätit på uteplatsen..

Här är dom jätte fina örhängena jag fick av Tommy när vi kom hem.

Jätte fina eller hur?






Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0