2009-09-16
  11:06:44

Ett tungt besked

Igår fick en vän till mig ett tungt besked... i respekt för henne och hennes familj tänker jag inte skriva ut namn här på bloggen..

Det råkade bli så att jag just befann mig vid min vän är hennes telefon hade ringt...
Å jag känner igen mig sig så i hennes situation.. pga att jag fick samma besked för lite mer än 1 år sen...
Å jag vet hur maktlös man känner sig...

Även hon är stora syster... å man känner även ansvar för sina syskon oxå...

Nej... har tänkt på henne å hela hennes familj jätte mycket... å jag önskar att det va nått man kunde göra..

Man tror ju att när något hemskt händer... att det borde va stopp där... men vissa får verkligen prövning efter prövning...
Livet är bra orättvist ibland... å för vissa...

All kärlek till dig J... Önskar att det va nått jag kunde göra..


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0