2008-08-01
  18:29:20

Finns inga ord för hur mycket jag saknar dig

Jag drömde om dig i natt, å det e första gången jag gjorde det sen du dog.
Men i natt gjorde jag det, drömde att du ringde mig, fast att du ändå va död, först pratade vi bara som vanligt, sen kom jag på att du inte finns här längre hos oss.
Å jag frågade då hur du kunde ringa mig och jag va tvunge att berätta för dig att du va död, för du viste inte det..
Jag berättade om när du dog och att jag just hann komma till dig innan du drog ditt sista andetag, om den paniken jag fick när jag förstog att du va borta..
Om den kommande begravningen, va vi har valt för kista, för musik och vilka som kommer..
Jag sa att jag inte viste hur jag skulle klara det här.. och att jag saknar dig såååå mycket ...

Ååå mamma... jag vill bara höra din röst igen... jag saknar dig ... vill bara krama dig igen...
Det här är det värsta jag har vart med om.. och du finns inte här...som du alltid har funnits...

Jag älskar dig så otroligt mycket... å du fattas mig


Snälla mamma jag hann aldrig säga..
Förlåt


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0