2008-08-17
  13:05:33

snart.. snart..

E min jobb helg slut.. haha..

Fast jag kan säga att det har vart kämpigt att jobba med hög feber.. och natten mellan fredag och lördag hade jag så hög feber att jag låg å yra.. inge roligt.. :(
Sen va det bara upp å gå till jobbet vid 7:30.. fy..
Hade hoppats på att jag kanske skulle kunna få in någon som jobbade för mig.. men det fanns ingen..
Så där stog jag med as hög feber snorig å hostig å försökte va glad å trevlig mot alla kunder..
Bläää... för att va trevlig mot kunder.. :(
Fast jag antar att jag får skylla mig själv.. har jag valt det här skit yrket så e det väl bara bita i det sura äpplet.. eller gör något åt saken..haha..

Annars ska min kära pojkvän in till stan igen å kolla på fotboll.. *suck*..

tycker han kan lägga pengerna på något bättre än på ett gäng killar som jagar en liten boll
+ dricka en massa öl

Men.. men.. jag älskar dig ändå älskling *blink* *blink*
å jag e glad att du har ett intresse =)

Annars har fick jag typ 5500:- för lite i lön!!.. grrrrr.. men enligt min chef ska jag få dom innan fredag..
Men va fan... 5500:- e endel.. som nu jag får ligga ute med..
Men ska inte klaga.. jag klarar mig rätt bra ändå.. =)

Nej nu måste jag sluta innan min rast e helt slut...

(å va jag längtar tills klocka e 17:00 så jag får gå hem)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0