2008-05-15
  12:00:48

HajjarU De D

Grrrrrrr......
E så irriterad på mitt ex.. ååå vilket pucko han e... han e "skyldig" mig ca 6000:- (eller han e skyldig mig MYCKET mer)  och jag ringde honom i fredags å va beredd på värsta kriget när jag skulle kräva dom 6000:- Men allt gick bra å han sa bara att vi skulle höras Måndag, Tisdag veckan där på å då skulle jag få pengarna, Måndag kom, han ringde inte, jag ringde honom på Tisdag å då va hans mobil avstängd... såååå typiskt honom.... nu får jag inte tag på honom... grrrrrrr.... 
Å jag skulle betala dom 6000:- typ igår.... fy fan.... jag fattar inte varför jag överhuvud taget kunde har vart tillsammans med honom... fy...   han e inte ens värd all slösa plats på min blogg..

image6

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0