2008-05-16
  09:51:48

skepp å hoj!

Hej!
Igen sitter jag här å ska trycka ner några rader innan jag ska ut med hundarna.. idag regnar det!!! fy.. inge roligt...
Imorgon har Tommy  å jag lova Kim & Cajsa att vi ska gå på Grönan med dom, dom har tjatat i typ två månader, å nu äntligen bestämde vi oss för att gå på lördag.. men det ska det regna, å det e inte kul att gå på Grönan om det regnar :(.... vet dock att det kommer va två små tjejer som kommer va mycket besvikna....

Så va händer i kväll då... Becca ville gå ut å dansa, Tommy kom på den smarta idén om att vi alla fyra kunde åka in till stan å äta mm  Becca, Lenny, Tommy och jag .. men sen kom han på att det e hockey ikväll.. så då gick det inte.. sen tyckte han att Becca å jag kunde åka in, å att han sen skulle komma när hockeyn e slut.. men jag vet inte.. får se hur jag gör.... han kan sitta här å glo på hockey, dricka whiskey å passa hundarna, så kan jag gå ut.. hehe..=)  

Det bästa som finns när man e ute, e att veta att det ligger världens bästa pojkvän i sängen å sover å väntar på att man ska komma hem, å sen när man kommer hem så kryper man ner i sängen bredvid honom å märker hur han låssas vakna, (han har legat halv vaken hela tiden) ger än en puss å säger -jag har saknat dig älskling...

Världens bästa kompis Annie, ska hjälpa mig med att passa Otto å Devil, kom ju på att jag har lova Aicha att passa Otto när hon å Per ska resa bort.
Det blir lite krångel pga att Dilba löper å nu när hon har gått in i höglöp, men som jag skrev världens bästa Annie ska passa Otto och Devil från idag tills nästa lördag... TACK ANNIE!!!
Sen på söndag ska Annie å jag åka å kolla på en kattunge som Annie evt ska köpa, herre gud va kattungar e söta...
Så detta e min helg.. puss puss

 

sötaste Kim & Cajsa


image8


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0