2008-11-21
  10:06:46

Å nej...så va det helg igen!

Idag e det Fredag.... men jag ska jobba ikväll och hela helgen... så det känns inte som helg...
Jäkla dom här jobb-helgerna!

Så va ska jag göra innan 17:00 då....

Jag ska först blogga klart å dricka upp mitt kaffe... sen tänkte jag ta en långpromenad med hundarna...
Sen ska jag STÄDA... alltså det ser för jävligt ut här hemma...

Funderar även på om jag ska köpa ett solkort oxå... börjar bli jävligt vinter blek nu...man känner sig alltid lite fräschare när man har lite färg...

Skulle även behöva klippa mig och färga mitt hår...humm... kanske helgen projekt?....

Ja just det Tommy laddade hem ett avsnitt av True Blood igår... haha... så jävla skön serie!!



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0