2008-10-02
  10:01:55

Dagens: måste göra!

Idag måste jag...

  • Gå ut med hundarna... (villket jag gör varje dag)           
  • Dammsuga                                                                       
  • Torka golven                                                                    
  • Diska                                                                                
  • Gå ner till Centrum för att ta ut penger till Josse           
  • Bädda i nya lakan i sängen                                             
  • Boka ny tvätt-tid                                                             

Sen vi 14:00 börjar jag att jobba till 22:30...



Min dag idag!


Kommentarer
2008-10-02
  10:01:55
Postat av: Benita

Tack hjärtat, ja men det kommer ju att se lite annorlunda ut när jag bor där :P

2008-10-02
  10:01:55
Postat av: R y d b e r g

Gillar verkligen din header. jätte fin =)

2008-10-02
  10:01:55
Postat av: Mamma Jessica

Hej,

jag måste faktiskt säga att jag faktiskt inte har letat.. Håller på går in i väggen så jag måste tagga ner lite och inte ta på mig nånting för tillfället.. Tyvärr, men ska försöka hinna med det under helgen :)

2008-10-02
  10:01:55
Postat av: Mamma Jessica

hehe det beror inte på dig att jag är stressad =)

Men jag måste sluta stressa annars kommer jag bli sängliggandes snart..

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0