2008-10-17
  14:38:44

valp/barn-vakt

Det började med att Tommy och jag skulle va valp-vakt åt Sussies valpar...när Sussie och Göran åker upp till Norrland

Men valparna utökade till Kim och Cajsa som inte ville följa med till Norrland... (Sussies & Görans tvilling tjejer.. 13år)... vilket bara är roligt...

Snäll som man e.. (kan inte säga nej till Kim å Cajsa... vilket dom vet)...så efter ett samtal från Cajsa så utökadet 2 st ungar till 8st... som ska sova över.... *suck*.... hehe...

Så i helgen ska Tommy och jag passa 8st ungar  "13år"... 8st valpar "2veckor"... och 6st hundar....

ojoj... hehe....

Å på lördag ska vi ha middag med Jonna och Jari här hemma hos Sussie...

Så Tommy å jag ska öva oss på familje-livet i helgen... haha...



Mina älsklings ungar!!!!

Kommentarer
2008-10-17
  14:38:44
Postat av: Tiilii

oj oj fullt upp, ska bli spännande o höra hur de går =P

2008-10-17
  14:38:44
Postat av: Benita

Nu får du ju uppdatera...:p

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0