2008-09-15
  11:53:54

Måndag...

Jaha.. så nu e det måndag...

Idag e min älskling ledig..mmm härligt!.. men förhasta er inte... inge mys pys här inte...

Först så bestämde sig gullpojken att va uppe till 4:30 å spela poker hela natten... detta betyder att han just nu har vaknat...
(jag har vart vaken mycket längre)

Nu ska han bara göra sig i ordning.. å sen ska vi gå ner till Dala Hemma för att köpa en dammsugare å bli 2000:- fattigare...(innan jag får krupp på detta dammiga golv)

Sen ska jag iväg till Bagarmossens Djursjukhus å bli 3000:- fattigare... får dock åka med Sussie hem så jag slipper åka buss hem iaf... ( kanske ska fixa ett körkort för pengarna från pappa?)

Sen när jag kommer hem.. ska "sötnosen" belägra tv.. pga en mach.. "haha" jätte roligt..



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0