2009-04-23
  10:44:13

japp.. då va det morgon igen..

Ja.. nu sitter jag här... e SJUKT sugen på mitt morgon kaffe...

Jobba igår till 17:00.. sen åkte jag in till Gamla Stan å träffade Jonna..

Vi gick ut å åt... det va mycket trevligt.... å skönt att få prata av sig...
Till å med skönt att få höra om hennes problem... inte skönt att hon har problem.. men skönt att få höra om dom... för att jag förstår henne så väl... känner med henne varje litet ord... förstår hennes alla känslor...

Men  som alltid är tiden alldeles för kort när vi träffas.... så efter att servitrisen... frågat om vi inte skulle ha kaffe efter maten... å kollat med lång blickar om vi inte skulle betala snart... bestämde vi oss för att gå hem...

Väl hemma i bra tid somnade jag nästan på soffan... mätt.. å trött...

En kanon kväll helt enkelt...





Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0