2009-02-09
  10:05:28

Tommy

Å älskling... tack för att du finns här för mig!

Du betyder allt för mig... du e min stöttepelare i världen...

Tack för att jag fick gråta ut i din famn igår... tack för att du höll om mig hela natten när jag inte kunde sova...å tack för att du stanna hemma från jobbet idag för min skull...

Känner att ibland får du ta mer skit från mig än du förtjänar... du e den mest snälla å ödmjukaste människa jag någonsin har träffat... du ställer alltid upp för mig... vad som än händer...

Förlåt för att jag misslyckades den här gången... jag ville så gärna...

Jag kan inte andas utan dig... du är mitt syre... du är skälet till att jag lever...jag känner sån otrolig kärlek till dig..

Jag har aldrig älskat någon så här mycket som jag älskar dig... jag älskar dig så mycket så det gör ont....





Kommentarer
2009-02-09
  10:05:28
Postat av: Kelly

Hej.

Jag tycker oxå att det var synd att jag inte kunde vara med igår. Jag fick heller ingen inbjudan till att vara med. Jag frågade om jag inte skulle vara med men ingen visste men sa att det var väl oki om jag ville.

Hur som helst så har jag oxå förstått att det hela inte började hos dig. Då skulle B ha sagt det igår. Och jag klandrar ingen ifall det skulle vara ett missförstånd nånstans. Men som jag förstått på B och E så kom ni ju inte fram till någonting förutom att det här är en löjlig sak.

Det var det jag blev LITE irriterad över. Och det var det jag försökte få fram oxå i bloggen, för mig har det här inte varit en skit sak, inte bara i och med att det förstörde mycket mellan mig och markus utan oxå i mitt förtroende för B. Vid det tillfället var vi ju inte så nära varann jag och hon. Det har vi blivit mer och mer nu på slutet. Så ett tag tänkte jag inte ens på det, men bara för nån vecka sen när B och Markus satt kvar uppe längst på en fest kom tankarna upp igen. Tänk om det verkligen var sant. Tänk om det är Markus som ljugit för mig om att inget hänt. Jag har ju faktiskt inte haft en aning om vad sanningen är eftersom jag aldrig "fick" konfrontera henne. Jag ahr till och med tvivlat på hennes trevliga sätt att ställa upp på mig. Ifall det kanske var för att hon har haft dåligt samvete över den grejen, eller om det faktiskt är så att hon är en underbar människa som faktiskt ställer upp. NU vet jag. Och det var en lättnad för mig att få prata med B om det här. Reda ut problem som egentligen aldrig ens funnits. Fast det ställde till en hel del. Nu har jag och Markus fått chansen att be B om ursäkt över hur vi betedde oss. Jag har inte varit otrevlig mot henne men det har markus varit. Från min sida är det No hard feelings! Men jag ville oxå bara få ur mig lite i och med att det hela är en jätte löjlig grej och ni inte alls kunde förstå varför jag har tagit upp det nu. Sen struntar jag fullständigt i vart det kommer ifrån, nu vet JAG hur det ligger till, så nu kan jag hitta "inre frid" och släppa det hela.!

Sen om du tror att jag sagt ditt namn för att svärta ner det så stämmer det absolut inte. Jag kan be om ursäkt till dig, men det var inte jag som drog in dig i det här. Glöm inte att jag var den sista som fick höra!

Mvh Kelly

2009-02-09
  10:05:28
Postat av: Kelly

Va skönt! Nu känns det iaf som att jag oxå fått sagt mitt. Och nu blickar vi alla frammåt tycker iaf jag! Jag hoppas att det löser sig på bästa sätt för er! Ta hand om er. Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0