2009-01-25
  18:29:43

Bio

Idag... eller rättare sagt i kväll ska jag å min syrra gå på bio...

Å se.. "Låt den rätte komma in"... ska bli kul...

Det e inte allt för ofta jag å min syrra hittar på något.. men i kväll så...

Annars.. tja... fixat mig en egen ny blogg design...va tycks???... hehe... ja jag hade ju inget annat å göra igår kväll...

Min kär man... (mmmm... igår va han inte så kär)... han kom hem 6:00... den jävel.. *blink*...
Han hade suttit å spelat poker i lokalen här nere... dom har ju poker kvällar på lördagar...

Men... men.. ska väl inte klaga egentligen... han gick hemifrån men 600:- å kom hem men 4500:-...

Å han lovade mig... (han hade visseligen drukig öl då).. en present om han vann pengar....

Sååååå älskling.... du vet va jag förväntar mig nu! *blink*





Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0