2009-01-05
  13:37:37

Liten-karin



Min lilla syrra har skrivit ett inlägg tillägnat till mig på hennes blogg..

Tack Kristin!

Så va har hänt det här nya året?..

Tja inte så mycket... vart MYCKET bakfull... fått min skit mens...vart mycket ledig...(men nu ska jag jobba 12 dagar i rad 7-17 nästan varje dag... *suck*..)..

Nyårslöftet.. humm.. ja.. har inte börjat... å då e vi en vecka in i det nya året... fan...det här våda ju gott..

Eftersom det är ett nytt år med nya tag.. har det fått mig att tänka på förra året... å va det året hade för inverkan på mig...


Mitt 2008

* Har aldrig vart så här kär
* Blev sambo
* Förlovade mig
* Fick reda på att min mamma hade cancer
* Såg på när min mamma drog sitt sista andetag
* Begravde min mamma
* Jag och tommy bestämde oss för att bli föräldrar
* Har förlorat någon vän.. men fått många nya..



Kommentarer
2009-01-05
  13:37:37
Postat av: Anonym

:'( hamnade helt plötsligt på din blogg. läste inläggen om din mamma <3 fan vad hemskt. Jag beklagar verkligen!hur gammal blev hon?

2009-01-05
  13:37:37
Postat av: Karin

Ja hon blev 59år..och hon dog av bröstcancer..

4 månader tog det..från att dom upptäckte cancer till att hon dog




Det går inte en dag som jag inte tänker på henne och inte saknar henne..

2009-01-05
  13:37:37
Postat av: Elin Keil

Hej Karin!

Vet inte om du kommer ihåg mig, men iaf Kristins barndoms kompis!

Gud va lessen jag blev när jag läste om ditt 2008..

är det sant??? Birgit?



Kram

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0