2009-01-10
  16:45:09

Min födelsedag

Min födelsedag har vart perfekt hitintills...

(Trotts att man blev hela 28 år
å börjar närma sig 30år *suck* )

Familj å gäster har just vart här..
Å nu tar vi det lite lugnt innan Tommy å jag ska ut å äta
på en ur mysig restaurang..


Mina presenter :

DKNY väskan
från Tommy


Fast jag få den nästa helg

Miranda nalle
 från Tommy
 


Fast inte riktigt en lika.. utan det står grattis ist

En Middag
från Tommy



Sonny Walkman MP3
från pappa



1000kr
från Tommys mamma





100kr
från min gulliga farmor



Presentkort
från Backlundarna



Å så blommor:

5 st rosor frånTommy

Tulpaner från Tommys mamma

Bukett med liljor Tommys pappa

Det är inte exakt dom här blommorna
men annars ganska lika..
bilderna kommer Euro Florist
orkade inte ta bilder på blommorna jag fick

Å så självklart blev det




Oxå






Kommentarer
2009-01-10
  16:45:09
Postat av: Emma

Grattis grattis ... Kanske en öl någon dag :) Kram

2009-01-10
  16:45:09
Postat av: Bettan

Då får man väl säga GRATTIS..//Bea och Busters matte. Bettan

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0