2009-03-28
  18:59:25

Jag har överlägset jordens bästa karl!

Japp det e sant!!!

Jag på ett sett tycker synd om alla som går/gått miste som denna man...men för det andra... e jag jävligt glad att ni har det...
Tack vare att ingen annan lyckas knipa honom innan mig... lever jag i en kärleks-saga....

Idag.... när jag kom hem efter jobbet... väntade ett glas champange.... å ett bubbel bad... å tända ljus.....
Lägenheten va topp städad.... :D


Har just kommit upp ur badet.... å ska göra mig i ordning för kvällen.... Tommy har bokat bord... vi ska ut å äta..  men innan ska vi ta en drink på Axela...

Nååå... har jag det inte oförskämt bra?




 



Kommentarer
2009-03-28
  18:59:25
Postat av: Benita

Visst är det underbart att ha hittat sin underbara man =)

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0