2009-05-23
  17:07:18

Sjukskriven?

Tänkte bara berätta en sak...

Jag e sjukskriven... pgv missfallsrisk... efter 2 veckor tar försökringkassan över... å ska börja betala min sjukskrivning....

Men... att få pengar från försäkringskassan kan ta allt från 3mån upp till 6mån... om nu äns försäkringskassan anser att jag har rätt till att få sjukersättning...
Dom gör nämligen egna bedömningar....trotts att min läkare sjukskriver mig...och han anser att jag ska va sjukskriven..

Har ni/du råd att va utan lön i upp till 6mån?... nej... vem fan har det?

 Det gott folk e vårt Nya Sverige!! med våra Nya Moderaterna!!
E ni stolta?

Personligen vill jag ge ALLA som rösta för att "sätta dit smitarna" en jävla käft smäll....

Puckade jävla enkla människor... att vuxna människor kan va så ointelligenta?... det e skrattretande...

Jag kommer skratta den dagen ni blir sjuka....
För du lilla människa.. sjuk kommer du att bli... förr eller senare... tyvärr kommer du inte ha några rättigheter...

Nej ta en titt på vårt kära Amerika...å deras sjuka... det e dit vi e på väg...
God Bless America! era jävla fuckers..
.





Kommentarer
2009-05-23
  17:07:18
Postat av: Kelly

Oj då...Har det hänt något???Hoppas att allt blir bra för er...styrkekramar

2009-05-23
  17:07:18
Postat av: kristin

i sverige får man bara vara sjuk efter regler, vilket är helt sjukt. om folk hade fått bestämmma hade de såklart aldrig velat vara sjuka, men när de drabbas är det svårt att få hjälp ekonomiskt. det ska inte behöva vara så.

jag blir förbannad på hur dumt det är.



och att moderaterna vill framstås som ett arbetarparti är inte bara skrattretande utan också ett hån mot oss alla.

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0