2009-11-13
  00:27:05

Marängsviss

Ja.. marängsviss måste helt klart va det mest onyttiga man någonsin kan äta..

Men av någon sjuk anledning kan jag bli galet sugen på det ibland..
å ikväll va en sån dag..

Efter som jag bara har gått upp 7kg allt som allt under hela min graviditet.. tänkte jag.. att va fan visst kan jag unna mig..

Bläää..  dom senaste 3 timmarna har jag mått så jävla illa.. urrk..

Fattar inte.. skillnad om man inte mår illa efter all  glass.. banan.. grädde.. chokladsås.. mm
Då skulle det inte kännas så förjävligt.. men nu sitter jag här.. 3 timmar senare.. å känner mig som om jag ska spricka.. så mätt e jag..


Låter som jag proppade i mig glassen.. men nej.. åt bara en vanlig portion..

Fy.. måtte jag komma ihåg detta tills näste gång jag får för mig att jag bara måste äta marängsviss...









Kommentarer
2009-11-13
  00:27:05
Postat av: Anna

Hej!



hittade hit via Millan1985 sida:=) Vad kostar det att få en design gjord av dig? Visst e marängsviss gott:=) Brukar tvinga min sambo att göra det ibland till mig....När ska du ha bebis? jag har bf 2/2 2010

2009-11-13
  00:27:05
Postat av: Emmi

Men lycko dig!!

Jag har gått upp 14 kg i vecka 26!!

Somliga har tur.. :)



Hoppas du och magen mår bra!

2009-11-13
  00:27:05
Postat av: Tess

När ska bebis komma ut? lyllo som bara gått upp 7 kilo... en annan själ gick upp 30 kilo... helt sinnes

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0