2009-11-22
  18:08:44

Vår allas lilla Vickan...

Läste på Charlotta Flinkenberg blogg att kronprinsessan Victoria köpt en Hermès-väska för 100 000 kr

Vilket folk har diskuterat om..

Å ja.. det e helt sjukt!!! äckligt om inte annat..
Men det e lika galet som att vi betalar deras resor till San Tropez.. å Maddes champange drinkar på stureplan.. Carl Filips fortkörningar.. å Ferrari köp..

Haha.. ni ska höra va min kära sambo anser om våran kungafamilj..

Neee.. jag undra om Madde skulle tacka för drinken.. om man skulle springa på henne?..
Eller va Vickan har uttalat sig om väskan.. ett tack e det minsta man kan begära.. eller hur?
Eller Carl Filips ursäkt för fortkörningen?..
-Öööö... vadå?...jag trodde man fick köra hur fort man ville när man har en snabb bil.. jag menar immunitet!?!
öööö..

Det som är galet är att folk i vårt land inte har råd att va sjuka.. våra handikappade får inte bidrag.. gamla människor svälter.. ect ect..
Å där går hon å slänger omkring med en jävla väska för 100 000:-
Riktigt äckligt!

Länge leve Kungafamiljen!! hipp hipp hurra!!







Kommentarer
2009-11-22
  18:08:44
Postat av: Benita

Nää fy fan säger jag bara, det är som du säger folk har inte ens råd att va sjuka mm men Victorias bröllop ska VI betala och hennes jävla väska. Vart är Sverige på väg??

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0