2009-10-22
  17:42:21

Sex... att vi kan va så olika?!

Mmm.. satt å fundera..

Killar kan nog fan ha sex nästan när som helst.. eller iaf i vilket humör dom än är i..

Igår hade Tommy å jag ett lite gnabb.. jag va irriterad.. å lite sur..

Men efter lite prat va jag inte sur längre.. men heller inte alls upplagd för sex...
Men där e skillnaden mellan Tommy å mig.. trotts att han säkert oxå va irriterad på mig..  så ville han ha sex med mig när vi stod där i köket!..
Å tyckte att jag va tråkigt som inte va beredd att kasta av mig kläderna å älska vilt på köksgolvet..
Märkligt det där.. det e liksom som om killar kan ha sex utan känslor.. eller sex oavsett sina känslor..

Undra om det e så... om tjejer har sex med mer känsla?

E jag irriterad på Tommy.. e inte jag upplagd för sex.. då vill jag helst typ kasta nått på honom .. eller nypa honom så där hårt.. haha.. typ..

På ett sätt e jag glad att jag e tjej.. jag tror sex e så mycket bättre som tjej än kille..
Tänk va dom går miste om.. vi känner ju sååå mycket mer.. har en helt annan upplevelse..


Jaja.. vilket som.. killa e konstiga.. men det e ju inget nytt under solen

Tack gud att jag e tjej.. å ingen märklig kille..






Kommentarer
2009-10-22
  17:42:21
Postat av: Benita

Haha kan nog stämma lite i det du säger ;) Fast vet inte om det där med känsla. Men att man inte vill ha sex när man är sug/grinig men att killar kan ha det, dem kanske är maskiner haha



Just det om dina designer, nej jag tycker verkligen inte att det är fult man märker verkligen att du tycker om att göra dem så ;) Sen får du jätte gärna skriva tillbaka i min blogg ;) hihi puss på dig gumman

2009-10-22
  17:42:21
Postat av: keit

Heeej mitt namn är keit och jag är en kompis till Ann Louise. Jag har ett litet problem med min blogg. Jag vill så gärna byta ut headern till andra bilder. Har ett eget nagel märke nu som heter nail selection. Så det blir lite tokigt om jag gör reklam för ett annat märke. Det var min nagel lärare som gjorde den. Finns det nån möjlighet att du kan hjälpa mig ? Kanske samma design bara att man byter ut bilderna eller om du har lust att göra en design med fjärilar :-) Och i snyggt grönt kanske . . . vore tacksam för svar tack keit

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0