2009-09-30
  23:32:14

Jonna & Jari

I kväll va Jonna och Jari förbi här på middag..

Dom har vart på visning på en 3:a här på Basilikagränd :D..

Men tyvärr va dom inte dom enda sökande.. så vi får se om dom får lägenheten..
Jag hoppas på det iaf.. skulle va ur mysigt att ha Jonna så nära.. då kommer vi bo en gård ifrån varandra.. haha just like old times..


Dom kikade förbi här sen.. å jag lagade lite middag.. blev kyckling å ris..

Å Jonnas mage den e stor!.. gud tyckte jag va stor.. men jag har pytteliten mage jämfört med henne..
Men hon va jätte fin!.. absolut inte tjock.. bara en jätte bebis magen.. :D

Nej skulle bli jätte glad om dom fick lägenheten här hos oss..
Tycker det e bra att dom säljer sin lilla lägenhet på Östermalm å flyttar ut hit ist.. så kan vi va mamma lediga tillsammans..

Annars har jag fått hem mina grejer från Jotex.. allt blev kanon..

Nej nu ska jag pussa på min man som just kommit hem från jobbet..

God Natt!

Jonna & Jari



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0