2010-08-02
  08:23:25

hej å hå!

Ja... jag va ju ute i lördags..
Har ju som sagt inte vart ute på skit länge.. när Camilla frågade mig om vi skulle gå och lyssna när hennes kille Jimmy skulle spela.. tänkte jag att jag inte skulle tycka det va kul att gå ut..

Sen blev det inställt att Jimmy skulle spela.. så Camilla och jag gick ut själva.
Men jag blev glatt överraskad.. det va kul!

Vi dansa vilket va jätte kul!

4:00 va jag hemma..hihi.. med jätte onda fötter..
Jag som ALDRIG tar nattbussen.. för jag vill alltid hem så fort som möjligt, trotsade mig själv.. och åkte bussen hem.
Ringde Tommy och han kom och mötte mig vid bussen.. snäll som han är!..

Visst va det kul att va ute..
Men... ledsen att behöva säga det... tråkigt med sant... mitt liv ser helt annorlunda ut nu... och jag trivs ändå bäst tillsammans med mina två prinsar..
Att gosa i soffan tillsammans med Tommy och Oliver och kolla på en bra film.. slår vilken utekväll som helst.




Kommentarer
2010-08-02
  08:23:25
Postat av: Crasy

Hej! snälla rösta på min kompis sko!hon ritar typ as coola älvor! en av dem e på skon!!



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=AzvqZiuW6zpT8mV9Fl2PY0Mx25a6Zt9YjtC7RwSNk6efhzelYT1v#shoeGallery



TACK!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0