2008-08-21
  12:07:48

Ja..överraskningen.. igår..

När Tommy kom hem hade jag köpt champagne..(samma champagne som vi hade när vi förlovade oss),en ros, å ett litet.. litet paket.. köpte en plunta.. som jag tror han blev glad över..
Hittade det perfekta kortet... ni vet.. kortet som säger allt.. å i kortet skrev jag...

Till mannen i mitt liv!

Du är det bästa som har hänt mig
Tack för att du finns där för mig.
Å tack för att du är min!
Älskar dig!


Sen hade jag bokat bord på samma restaurang som vi va på när vi förlovade oss... jätte mysigt...




sen hade jag köpt en liten hemlis till.. men det vill jag inte skriva här.....
fast... det kanske va mer till mig själv
men Tommy uppskattade det ändå... hehe
*blink*




Kommentarer
2008-08-21
  12:07:48
Postat av: Tiilii

hehe låter ju som en toppen dag!! mys!!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0