2008-12-01
  19:29:21

Alltså jag blir GALEN!!!!

Jag blir galen!!!!!

Jävla klåpare som jobbar åt akelius.....!!!!!

Dom renoverar vårat badrum.... å  nu e det äntligen torrt efter vattenskadan...

Så då va dom å fixa nytt betong golv åt mig idag... å då plockade dom ut toan....
Klocka va då ca 14:00... å dom skulle komma tillbaka om 2 timmar å sätta tillbaka toan...
Nar klocka va 18:00 hade dom fortfarande inte kommit...


Så jag ringde och inom en timme kom dom igen å konstaterade att dom INTE kunde sätta in toan förens tidigast i morgon....

VA FAN!!!!!


Jag har inte kissat sen kl 14:00... va begär dom????? att jag ska gå ut å kissa?????

Å inte nog med det... jag har BARA varmvatten.... ska jag dricka varmt vatten tills i morgon?????


som tur nog har jag världens bästa vän som tommy å jag nu ska gå å bo hos ett dygn.... *snyft*




Kommentarer
2008-12-01
  19:29:21
Postat av: Benita

Nämen fy fan....vilka idioter...vart sover ni?? pussar

2008-12-01
  19:29:21
Postat av: Tiilii

What??? men akelius är kända för att va sjukt wacko i skallen... så skönt o bli av med dom som hyresvärdar.. DOM SUGER!!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0