2008-12-31
  12:24:55

Hemma igen

Nu e vi hemma igen.. =)
Å vi har haft det såå mysigt...


Jag tänkte att jag skulle passa på att blogga lite innan jag ska gå till Jenny å göra Nyårs naglar...

Vi va hos Tommy pappa i Finland å blev bortskämda...
När vi kom dit hade vi även lyxen att få va med Sofia (tommys syster), Jimmy å lilla William oxå...

William är såå söt... å glad!... den gulligaste lilla bebisen som finns...

Annars har vi inte gjort så mycket utan vi tog det bara lugnt hela tiden... tog några promenader... och så självklart bastade...

Saknade mina hundar som bara den... men visste att dom va i gott förvar hos Benita...

Men nu e vi hemma.. och i kväll ska Tommy å jag hem till Johan å Josse i deras nya lägenhet för att fira Nyår..n
Johan ska laga mat... å vi längtar redan... mmmm



Lilla söta William




Mina ur SNYGGA jul-naglar





Min snygga man!..
som ligger å slappar efter maten
;)





Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0